• Reklamacje



Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z prawem w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru wraz z fakturą (wzór) z informacją o roszczeniach.
Zaleca się użycie formularza Formularz Reklamacyjny  , który można pobrać ze strony głównej eshopu (w górnej części kategorii).
Naprawione lub wymienione towary zostaną wysłane do klienta w ciągu 30 dni, zwrócić pieniądze na konto bankowe

Wyślij towar do zgłoszenia czysty. Zapakuj w odpowiednią paczkę. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za źle zapakowane przesyłki,
a producent nie przyjmuje gwarancji na towary uszkodzone przez przesyłkę.

 

  • Odstąpienie od umowy zakupu

 

Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru, aby go zwrócić bez podania przyczyny. Towar musi zostać zwrócony w nienaruszonym stanie,
bez śladów użytkowania i ze wszystkimi metkami. Jednocześnie należy dołączyć fakturę lub kopię wiersza, wskazującą numer konta, który chcesz zwrócić.

Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy. 

Po dostarczeniu zwróconego towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) do sprzedawcy, kupujący otrzyma zwrot ceny.

W przypadku zwrotu tylko części towarów z faktury, opłata zostanie potrącona, jeżeli kwota za pozostawione towary wynosi mniej niż 170 złotych.
Rabaty ilościowe i lojalnościowe zostaną obniżone o kwotę za zwrot towarów.

Kupujący, który wycofał się z umowy, jest zobowiązany do zwrotu towaru sprzedającemu w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedającemu.
Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru sprzedającemu, nawet jeśli towary nie mogą zostać zwrócone na zwykłej trasie pocztowej.

 

  • Wymiana towarów


 

Jeśli chcesz wymienić towar, musisz go odesłać wraz z kopią faktury w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Dołącz do przesyłki towarowej,
że jest to zamiennik dla rozmiaru i towarów, które chcesz wymienić. Wystarczy dodać informacje do załączonej kopii faktury lub skorzystać z poniższego formularza.
Towar należy zwrócić w stanie nieuszkodzonym, bez śladów użytkowania i ze wszystkimi etykietami.
 
Wyślij paczkę pocztą lub innym lokalnym przewoźnikiem do Outdoorkurtki.pl, SportOVA s.r.o. Pavlovova 44, 700 30 Ostrava lub via Przesyłkownia.
 
Towary, które wracasz, NIE pobraniem! 

 

  • Jak zwrócić towar za pośrednictwem Przesyłkownia?


 

1. Przynieś przesyłkę do Punktu wysyłki i podaj operatorowi numer ID 988 870 64.

2. Prześlij przesyłkę lub innego lokalnego przewoźnika na adres zwrotny Przesyłkownia.pl ID 988 870 64 Plac Juliusa Słowackiego 1 43–400 Cieszyn

Nie zapomnij wpisać ID 988 870 64

 

  • Prawa i obowiązki Sprzedawcy:

 

Sprzedawca jest zobowiązany do wydania wiążącego zamówienia i wysłania zamówionego towaru na wskazany adres dostawy.
Integralną częścią przesyłki jest faktura (wzór) dla zakupionego towaru.

Wszystkie dane osobowe podane podczas rejestracji są poufne i nie mogą być wykorzystywane do innych celów. Sprzedający ma prawo do
odmowy przyjęcia zamówienia, jeśli kupujący wielokrotnie nie spełni swojego obowiązku usunięcia towaru i zapłaty ceny zakupu.

Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy kupna (wiążące zamówienia), jeśli towar nie jest w magazynie i nie zgadza się z kupującym na inne zamówienie.

 

POBIERZ

Formularz Reklamacyjny

Formularz wymiany i zwrotu towaru